2010年4月5日星期一

「魚翅婚宴。人情七折」行動操作示範

前幾天 (2010-04-06) 上了香港電台的節目《千禧年代》接受訪問 (訪問在 約 8:40 - 9:00 am 之間進行)。節目中主持人之一周融先生問我「魚翅婚宴。人情七折」在實際層面可以怎樣操作。我想,視乎不同人之間的人際關係,是有很多種不同的操作方法的吧?!以下謹舉兩個例子,供大家參考。

例一:客人(阿寶)與新人(阿沙)

阿沙: 阿寶,我下個月結婚啦。你一定要嚟飲一杯呀!

阿寶: 嘩!又嚟一粒「粉紅色炸彈」!不過見係你,無計啦。幾號先?。。。

阿沙: 十號。。。

阿寶: 話時話啦。我支持環保o架,你會唔會支持環保搞個「無翅婚宴」先?

阿沙: 我早知你會講呢樣架嘞。「魚翅婚宴。人情七折」呀嘛。。。

例二: 新人(雯雯和明)與長輩

雯雯: 老爺奶奶,我地擺酒不如唔好落魚翅咯。

長輩: 點得呀?!無魚翅會失禮人客架。。。

明:  唔係呀,阿爸阿媽。宜家有魚翅先至會失禮人呀。您哋有冇聽過「魚翅婚宴。人情七折」。好多人都唔鍾意菜單上有魚翅,重話要人情打折添呀!

長輩: 。。。

雯雯: 係呀。宜家好多鯊魚俾我地食到就嚟絶種啦。您哋都唔想第日要同啲孫講,話海洋裏已經冇哂鯊魚,係因為以前我哋將佢哋食哂。

長輩: 。。。

明:  而且,因為鯊魚淨係魚翅值錢,啲漁民好多時用啲好殘忍嘅手法。例如將鯊魚鰭監生切落嚟,再將條鯊魚生勾勾推番落海,由佢自生自滅。報紙都有賣啦。。。。您唔信,我播條您哋睇嘞。。。呢個同我地中國人講究節儉嘅美德有相違背噃。。。

長輩: 好啦,好啦。你哋啲後生話事啦!

雯雯與明相視一個眼神:(得咗!)

雯雯: 老爺奶奶,我哋請柬會寫明係「無翅婚宴」,到時係宴會上再揾司儀解釋,一定會做得好好睇睇嘅。

長輩: 我哋都希望第時個孫唔會以為鯊魚只係傳說中的動物。。。

-- 完 --

4 則留言:

NOWHEREMAN 說...

看過了沒有?
今天上了蘋果頭條。
http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20100406&sec_id=4104&art_id=13899623
要看後繼如何!?

NOWHEREMAN 說...

魚翅商登廣告反擊罷吃行動
http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20100423&sec_id=4104&subsec_id=11867&art_id=13959146

匿名 說...

不如攪無翅婚宴,比多2成人情好過啦。
始終有著數吸引過受罰。

又唔會比人話d環保份子借環保為名,諗縮數為實。

匿名 說...

不如攪無翅婚宴,比多2成人情好過啦。
始終有著數吸引過受罰。

又唔會比人話d環保份子借環保為名,諗縮數為實。